torsdag 3. februar 2011

Gler meg til sommer og varme!!

I sommer har jeg endelig fått "lurt" med meg mannen på tur til syden:-) Vi drar til Trykia en uke og jeg gler meg så jeg sprekker snart!!! Vi drar 14 juni så d er en stund til ennå desverre!! har vært ved dette hotellet i fjor sammen med min gode veninne og hennes datter og d var bare topp!!!



Så nå er det bare å gle seg til SOL og VARME og en kropp som fungerer!!
Omtrent bodde i bassenget gjorde vi også:-)



Og her er veninna mi og dattera pynta og klar til middag:-)


Som dere ser fikk vi alle laga oss rastafletter og d var kjempelurt i varmen og når man tilbringer myyye tid i bassenget:-)
TUSEN takk for en flott tur Heidi og Inger-Marie!!!
Så det skal gjøres når jeg kommer dit med familien min også:-) Helledussan som jeg gler meg!!!



Dette er hotellet vi skal til i SIDE!!!!! Kjempeflott og familievennelig hotell med absolutt alt!!! Og gjett om jeg skal ta spabehandling der da!!!! WEEEE!!!

1 kommentar: